Nieuws

JO15-2: HULDIGING NA VERLIES

VVG’25 JO15-2 selecteerde zich afgelopen najaar voor de 2e ronde van de bekercompetitie.
Helaas bleek FC Dinxperlo JO15-2  afgelopen zaterdag 20 januari te sterk voor onze jeugd, waardoor ze zijn uitgeschakeld in de bekercompetitie.
Maar bij thuiskomst stond hen toch een verrassing te wachten: een huldiging in de kantine van VVG’25. (Foto)
JO15-2 werd immers afgelopen najaar poulewinnaar.
JO15-2: van harte!

HET LAATSTE NIEUWS

Teamindeling jeugd 2026-2027

12 juni 2026

⚽🍻 VVG ’25 zoekt een Kantinecoördinator! 🍻⚽

10 juni 2026

⚽️ 𝗩𝗩𝗚’𝟮𝟱 𝗽𝗿𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗱𝗲 𝗷𝗲𝘂𝗴𝗱𝘀𝗲𝗹𝗲𝗰𝘁𝗶𝗲𝘁𝗿𝗮𝗶𝗻𝗲𝗿𝘀 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝘀𝗲𝗶𝘇𝗼𝗲𝗻 𝟮𝟬𝟮𝟲-𝟮𝟬𝟮𝟳 ⚽️

31 mei 2026

VVG ’25 en Revital gaan samenwerken

28 mei 2026